maandag 4 juni 2012

Letterlijk u broek scheuren aan de examens...

Dag beste bloggertjes

Eerst en vooral bedankt voor de vele duimpjes die vandaag in de lucht hebben gezeten. Ze hebben alleszins geholpen! Het eerste examen deze ochtend ging vlot, het tweede daar en tegen deze middag was zeer moeilijk en verliep dus iets minder vlot. Punten heb ik helaas nog niet...dat wordt dus afwachten.

Naast die examens heb ik enkele grappige momenten van na het examen. Na het examen toen ik met een medestudente naar huis liep, werden we aangesproken door een Italiaan. Niet zo vreemd want dat gebeurt hier wel vaker...Maar dit was toch wel een vreemde kerel. Hij zei dat hij ons Engels had horen praten en vroeg toen of we van Amerika waren, hij gokte nog eens "New Zeeland." Toen zei mijn medestudente," nee, we zijn van Europa.""Ah", zei die kerel, "komen jullie dan van Australië?" Ja, hallo duidelijk ook ene die zijn aardrijkskunde wel zeer goed geleerd heeft. Daarna hebben we hem afgescheept door sneller te gaan stappen.

Toen kwam ik thuis en lag er een briefje voor mijn klaar van mijn nichtje Paulien. Yihaa, na het examen even ontspannen. Ik zette me neer en hoorde ik ....Krrsst...broek gescheurd. Haha, heb ik weer!
Dat noem ik nu eens Letterlijk uw broek scheuren aan de examens haha!
Hieronder het resultaat:
Ik zou natuurlijk niet joy heten als ik er geen frats mee had uit gehaald.
Bij deze moet ik wel helaas afscheid nemen van mijn ozo comfortabele broek, ik zal je missen...
Maar dit geeft dan weer een reden om te gaan shoppen,yihaa, net goed na 2 examens, mag ontspannen wel even. Ik heb geshopt, maar geen broek geshopt, wel een leuk Italiaans souveniertje.

Voilà dit was het voor vandaag, ik had alleszins veel hilariteit na het examen. Bereidt u dus maar al voor op mijn humor als ik terug kom ;) voor het niveau ben ik niet verantwoordelijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten