dinsdag 12 juni 2012

ultima settimana

The last days in Pisa....


Oh wat zal ik Pisa missen, het weer is hier op dit moment geweldig. Ik heb net mijn valies gemaakt om te testen op hoeveel gewicht ik zit; exact 23 kilo, ze ontploft wel bijna, maar allé ze kan net dicht :). Hopelijk staat die weegschaal hier goed afgesteld, anders zal ik als michelin-manneke terugkomen, of met een beetje goede wil van de plaatselijke incheckers, kan het misschien als "heavy" beschouwd worden.
Vandaag heb ik mijn laatste examen afgelegd "economics of the European Union" nu is het dus enkel nog wachten op de punten. Intussen kan ik nog genieten van het heerlijke weer hier!

Ik heb alvast wat zon ingepakt (aangezien ik gehoord heb dat het bakken giet in België). Hopelijk blijft de zon mooi op zijn plaats zitten :) en komt ze er pas uit in België.
Voor mijn papieren wordt het echter nog heel wat, de Italianen zijn namelijk niet de snelste en aangezien mijn vertrek kort voor de deur staat, moet ik er een beetje achter zitten...

Deze avond neem ik afscheid van Anne & Mathieu de 2 Belgen die ik heb leren kennen, gedurende mijn Erasmusperiode hier. Zij vertrekken morgen, aangezien ze examens hebben in Leuven.

Zo vrijdag probeer ik nog een berichtje te posten, zo niet dan zal het reeds bij mijn thuiskomst zijn zaterdagavond, dat wordt dan helaas mijn allerlaatste blogbericht... hopelijk hebben jullie er een beetje van genoten, ik zal jullie in ieder geval kunnen overdonderden met mijn Erasmusverhaal!


Tot binnenkort, A dopo!
Cari Saluti!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten